Oracle Siebel CRM

ORACLE Siebel CRM

Visapusiški verslo procesų automatizavimo sprendimai

Oracle Siebel CRM – Pasaulyje labiausiai išplėtotas ir didžiausią funkcionalumą demonstruojantis CRM (santykių su klientais valdymo) sprendimas. Tai daugiau nei CRM – tai visapusė verslo valdymo sistema,  integruojanti visus įmonės procesus. Oracle siūlo plačiausią CRM sprendimų spektrą – nuo pardavimo vadybininkų darbo automatizavimo iki integruotų verslo procesų ir sistemų bei verslo analizės priemonių. Šie sprendimai paliečia kiekvieną informacijos apie klientus pateikimo kanalą ir užtikrina įvairiausio dydžio įmonių specifinių verslo poreikių realizavimą bei

aukščiausią klientų pasitenkinimo lygį. Oracle Siebel CRM koncentruojasi į tris pagrindinius faktorius: santykių su klientais valdymą, industrines inovacijas, sistemos spartą. Siebel CRM, integruojamas kartu su kitais Oracle CX produktais, leidžia atskleisti sprendimo lankstumą, išplečiant įvairių procesų valdymo galimybes. Sistemos funkcionalumas taip pat  leidžia kurti naujus produktus, planuoti rinkodaros kampanijas, suteikti garantijas ir dar daugelį kitų verslui reikalingų procesų.

Siebel CRM
kas tai?

Įžvalgos

Integruoti realaus laiko verslo analizės sprendimai

Inovacijos

Pripažintas lyderiu tarptautinėje CRM sprendimų rinkoje

Integralumas

Verslo procesų integracija „nuo – iki“

Infrastruktūra

Plačiausias sprendimo architektūrinių galimybių pasirinkimas

Industrinė
specifika

Sprendimai, pritaikyti daugiau kaip 20-čiai pramonės sričių

Siebel CRM
kas tai?

Įžvalgos

Integruoti realaus laiko verslo analizės sprendimai

Inovacijos

Pripažintas lyderiu tarptautinėje CRM sprendimų rinkoje

Integralumas

Verslo procesų integracija „nuo – iki“

Infrastruktūra

Plačiausias sprendimo architektūrinių galimybių pasirinkimas

Industrinė
specifika

Sprendimai, pritaikyti daugiau kaip 20-čiai pramonės sričių

Susisiekite su mumis